.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب نرخ بنزین سهمیه ای و آزاد در مجلس

نمايندگان مجلس دقايقي پيش عرضه بنزين توليد داخل به صورت سهميه بندي با قيمت 100 تومان، بنزين وارداتي با قيمت آزاد و گازوئيل با كارت هوشمند و با قيمت 16.5 تومان را در سال 88 تصويب كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در جلسه امروز مجلس در ادامه بررسي جزئيات لايحه بودجه 88 كه بحث يارانه بنزين و گازوئيل مورد بررسي قرار گرفت، كميسيون تلفيق در نهايت بر اساس ماده يك قانون مديريت مصرف سوخت ابلاغي سال 86 پيشنهاد كرد كه بنزين توليد داخل با قيمت 100 تومان به صورت سهميه بندي ارائه شود كه با اين حساب سهميه خودروهاي شخصي به حدود 80 ليتر و سهميه خودروهاي عمومي نيز حدود 400 ليتر خواهد بود.
بر اساس اين پيشنهاد كه در نهايت در مجلس تصويب شد، بنزين وارداتي نيز با قيمت تمام شده عرضه بشود كه حدود 400 تومان خواهد بود.
دولت در اين پيشنهاد مصوب موظف شد به گونه اي عمل كند كه نيازي به اعطاي يارانه به واردات بنزين در سال 88 نباشد و اعطاي يارانه از هر محلي ممنوع است.
كميسيون تلفيق همچنين درباره گازوئيل پيشنهاد كرد كه اين فرآورده صرفا " با كارت هوشمند سوخت و با قيمت سال جاري يعني 16.5 تومان در هر ليتر عرضه شود تا با صرفه جويي و حذف قاچاق مصرف به ميزان توليد داخلي يعني حدود 80 ميليون ليتر در روز برسد تا نيازي به پرداخت يارانه براي واردات نباشد.
به گزارش فارس، مخالفان و موافقان اين پيشنهاد بحثهاي متفاوتي كردند كه در نهايت مجلس به پيشنهاد كميسيون تلفيق راي داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.892 seconds.